Polityka prywatności oraz Regulamin sklepu

Kim jesteśmy

Jesteśmy zespołem ludzi, którzy chcą wesprzeć Ciebie na ścieżce rozwoju osobistego. Każda Nasza usługa, która będzie realizowana dla Ciebie jest dobierana w pierwszym kroku w oparciu o informacje jakie wyślesz Nam za pomocą Naszej strony internetowej https://tucoach.pl/, bezpośredni kontakt e-mailowy czy też kontakt za pomocą Messengera.

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Komentarze

Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.

Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie Twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza Twój obrazek profilowy, Imię i Nazwisko lub pseudonim, jest widoczny publicznie w kontekście Twojego komentarza.
Jest to dla Nas ważne aby każdy komentarz był zweryfikowany pod kątem prawdziwości danych, po to aby umożliwić innym użytkownikom zapoznanie się z faktyczną opinią czy komentarzem użytkownika, który to użytkownik rzeczywiście skorzystał z usługi (w przypadku opinii) lub rzeczywiście przeczytał dany artykuł na Naszym blogu.
Możemy również udostępnić Twój wartościowy komentarz umieszczony na Naszej stornie internetowej w mediach społecznościowych, na Naszych szkoleniach o czym szerzej przeczytasz poniżej.

Media społecznościowe

W mediach społecznościowych zaś zbieramy również głównie Twoje wypowiedzi jako wartość dodaną do Naszej usługi.
Umieszczając komentarz opatrzony swoimi danymi użytkownika musisz mieć świadomość, że Twoje dane są widoczne dla innych użytkowników mediów społecznościowych.
Aktualnie korzystamy z: Fecabook’a, Istagrama oraz LinkedIn’a/

Media/obrazy

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.
Wgrywając swój avatar do komentarza pozwalasz na rozpoznanie Ciebie w sieci Internet przez innych użytkowników.
Mogą oni również w ten sposób dotrzeć do Twoich danych personalnych nie związanych z Twoją aktywnością na stronie https://tucoach.pl/

Formularze kontaktowe

Zbieramy i gromadzimy Twoje dane osobowe z 3 miejsc na Naszej stornie internetowej.
Zakładka kontakt – dane zawarte w formularzu kontaktowy zbieramy w kilku celach.
Po pierwsze Twoje dane są Nam niezbędne aby móc się z Tobą skontaktować w odpowiedzi na chęć skorzystania z Naszej usługi.
Po drugie odpowiedzi na pytania zawarte w formularzu kontaktowym pozwolą Nam na przegotowanie dla Ciebie dopasowanej propozycji usługi,
Po trzecie Twoje dane są Nam potrzebne aby móc w przyszłości wyslać Tobie ciekawe informacje w interesującym Ciebie obszarze związanym z rozwojem osobistym. Informacje te będziemy przekazywać za pomocą newssletera.
Strona Naszego sklepu – dane personalne, które podajesz na stronie naszego sklepu służą głównie do tych samych celów co dane z formularza kontaktowego. Mogą one posłużyć Nam również do weryfikacji płatności (w przypadku uruchomienia usługi płatności on-line), oraz do wystawienia Tobie FV czy rachunku jeśli będziesz potrzebował,

Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.

Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Analiza statystyk

Z kim dzielimy się danymi

Twoimi danymi dzielimy się tylko gdy zajdzie taka konieczność z pkt. widzenia: Twojego bezpieczeństwa, administrowania danymi od strony Naszych systemów, dopasowania dla Ciebie kompleksowej usługi związanej z Twoim rozwojem osobistym.
Możemy podzielić się danymi z:
Firmami współrealizującymi – usługę, z której chcesz skorzystać. Jakie to konkretne firmy każdorazowo zostaniesz o tym poinformowany gdy dobierzemy do współpracy takową firmę. W tym miejscu nie możemy określić nazw firm, ponieważ będzie to zależało od Twoich potrzeb rozwojowych. Dobieramy tylko sprawdzone i zaufane firmy celem realizacji Twoich potrzeb.
Innymi klientami chcącymi skorzystać z Naszych usług z zastrzeżeniem, że udostępniamy tylko Twoje Imię i nazwisko, rodzaj usługi oraz opinię wydaną na temat usługi.
Przedsiębiorcami z branży IT oraz marketingowej , którzy pomagają Nam od strony technicznej zapanować nad Naszą stroną internetową czy też od strony wizualnej dbają o to aby strona była dla Ciebie jako użytkownika funkcjonalna i czytelna.
Aktualnie współpracujemy z:

Z każdą z Firm mamy zawartą umowę o powierzenie danych osobowych jeśli takowa konieczność zachodzi więc Twoje dane są w pełni bezpieczne.

Jak długo przechowujemy Twoje dane

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.

Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.
Prośbę o dostęp do danych możesz wysłać z tego miejsca: https://tucoach.pl/prosba-o-dostep-do-danych/

Gdzie przesyłamy dane

Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Informacje dodatkowe

Jak chronimy twoje dane?

???

Jakie mamy obowiązujące procedury w przypadku naruszenia prywatności danych

???

Od jakich stron trzecich otrzymujemy dane

???

Jakie automatyczne podejmowanie decyzji i/lub tworzenie profili przeprowadzamy z użyciem danych użytkownika

????

Branżowe wymogi regulacyjne dotyczące ujawniania informacji

Dbając o Twoje życie i zdrowie mamy obowiązek poinformować odpowiednie jednostki w sytuacji gdy na podstawie przekazanych przez Ciebie informacji podczas Naszej współpracy Twoje życie i zdrowie lub życie i zdrowie innych osób, może być zagrożone lub gdy informacje te będą wskazywały na usiłowanie dokonania przestępstwa w rozumieniu prawa karnego.

Regulamin Naszego sklepu

opis produktu w Naszym przypadku produktem jest usługa, którą będziemy świadczyć dla Ciebie zgodnie z Twoimi potrzebami. Opis usługi ma na celu przybliżenie Tobie na czym polega wybrana przez Ciebie metoda rozwoju oraz przybliżenie Tobie metod Naszej pracy. Finalnie usługa może różnić się lub być bardziej złożona niż ta, którą wybrałeś pierwotnie,

Proces zakupu –
wybór usługi wybierasz usługę w Naszym sklepie, z której chciałbyś skorzystać i dodajesz ją do koszyka. Zostaniesz przekierowany na stronę zamówienia gdzie zobaczysz podsumowanie swoich zakupów. Możesz dodać do koszyka kilka różnych usług jakie świadczymy.
Po skompletowaniu koszyka zobaczysz podsumowanie kwotowe/wartość koszyka jaki chcesz zrealizować i przejdziesz do kasy/ Po kilknięciu „Przejdź do kasy” zostaniesz przekierowany na stronę, na której będziesz musiał uzupełnić swoje dane celem złożenia zamówienia usługi u Nas. Dane te użyjemy przede wszystkim do kontaktu z Tobą oraz do wystawienia Dla Ciebie FV lub rachunku jeśli będziesz tego potrzebował. Dzięki nim będziemy wiedzieć kogo i w jakim kierunku możemy wesprzeć Naszymi usługami. W tym miejscu będziesz mógł również dodać dla Nas dodatkowe informacje. Jakie to już zależy od Ciebie, np.: sugerowaną datę spotkania Twoje dane są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Naszą polityką prywatności, która znajduje się powyżej.
Pierwszy kontakt z Tobą – po dokonaniu zakupu w Naszym sklepie otrzymasz informację na adres e-mail z podsumowaniem całego zakupu. My zaś otrzymamy informację, że zakupiłeś daną usługę. Po otrzymaniu takiego e-maila, skontaktujemy się z Tobą aby umówić się na spotkanie, Do kontaktu użyjemy albo Twojego e-maila albo Messengera albo zadzwonimy do Ciebie.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego.
Spotkanie, tzw.: zerowe – spotkanie ma na celu doprecyzowanie Twoich potrzeb w związku z zamówioną usługą oraz przedstawienie i dobranie metody pracy związanych z Twoim rozwojem osobistym. Będzie to również czas gdzie w razie potrzeby możesz zmienić rodzaj wybranej usługi. Może również zaistnieć sytuacja gdzie na potrzeby uzyskania jak najlepszej efektywności jako eksperci w dziedzinie zasugerujemy inną metodę rozwoju niż ta wybrana przez Ciebie podczas wizyty w Naszym sklepie. Ostatecznie podejmiesz decyzję co wybierzesz.
Po spotkaniu sporządzimy kontrakt.

Kontrakt po spotkaniu – nie lubimy zbędnych formalności ograniczamy je do nie zbędnego minimum. Kontrakt jest dokumentem dla Ciebie i dla Nas po to abyśmy mogli wracać do niego w razie potrzeby. Określa on przede wszystkim rodzaj usługi, czas jej trwania. wartość całości usługi świadczonej dla Ciebie, formę płatności, Nasze obowiązki wobec Ciebie, Twoje obowiązki wobec Nas. Kontrakt po spotkaniu otrzymasz na adres e-mail aby się z nim zapoznać i zatwierdzić jego zawartość również drogą e-mailową. Będzie to oczywiście również czas na dokonanie niezbędnych zmian. Wszystko celem osiągnięcia jak najlepszych efektów współpracy. Kontrakt zatwierdzony przez Ciebie drogą email uważamy za wiążący dla Nas i dla Ciebie. Nie musimy go drukować szkoda lasów,

Płatność za usługę – będąc w sklepie po kilknięciu kupuję i płacę składasz de facto zamówienie a fizycznie płatności dokonujesz w formie określonej również w kontrakcie.

Reklamacje – mamy nadzieję, że do nich nie dojdzie, Jednak gdyby się tak zdarzyło – każdą reklamację zgłoś do Nas koniecznie e-mailowo. Tylko taką reklamację możemy uznać za rozpoczętą. Prosimy abyś w treści emaila opisał szczegółowo co reklamujesz, dlaczego. Co wpłynęło na Twoje niezadowolenie i skłoniło do złożenia reklamacji. Umieść również prosimy, informację czego oczekujesz w wyniku rozpatrzenia reklamacji.
Twoją reklamację postaramy się rozpatrzyć niezwłocznie – jednak nie dłużej niż w ciągu 7 dniu roboczych.
Po rozpatrzeniu reklamacji potrzymasz od Nas odpowiedź na Twojego e-maila reklamacyjnego z Naszą propozycją załatwienia sprawy. Nie wykluczone również, że skorzystamy z Twoich danych kontaktowych abyśmy mogli porozmawiać telefonicznie. oczywiście każda taka rozmowa zostanie podsumowana e-mailowo jako kontynuacja sprawy reklamacji.